VİVAlines, yolcu taşımacılığında ezber bozacak

VİVAlines Yönetim Kurulu Başkanı Bülent İpek, ezber bozduklarının, sektörde uygulanmayan İLKleri uyguladıklarının altını çizdi.

Genç, yoğun ve dinamik nüfusuyla dünyada çok özel bir yerde olan Türkiye'de şehirlerarası ve şehiriçi taşımalar çok hareketli.

YOLCULUĞUN YENİ ADI

Otobüs taşımacılığında VİVA ile çok şeyin değişeceğini ve ezberlerin bozulacağını dile getiren Vivalines Yönetim Kurulu Başkanı Bülent İpek şehirlerarası otobüs yolculuğuna farklı bir hizmet getirmeyi amaçladıklarını vurguladı.

DÜNYADA İLKLERİ GERÇEKLEŞTİRİYORUZ

Vivalines olarak dünyada yapılamayanları Türkiye'de yerli, milli bir Türk firması olarak gerçekleştirdiklerini dile getiren Vivalines Yönetim Kurulu Başkanı Bülent İpek, “Biz kuraları değiştirmeye ve karayolu ile seyahat etmenin mutluluğunu ve keyfini yaşatmak için bu yola koyulduk. Ortaya koyduğumuz seyahat modeli bize ve ülkemize özgü bir model olacak. Havayolunun en büyük avantajlarından biri hızlı ulaşım. Fakat bunun yanında birçok dezavantajı ve stresi var. Saatler öncesinden havalimanına gitmek ve uçak korkusu gibi. Biz bu dezavantajlara ve strese tamamen son vereceğiz" dedi. İpek, Vivalines ile 'made in Turkey' damgasını tüm dünyaya vuracakllarını, bu konuda iddialı olduklarını sözlerine ekledi.

NONSTOP ANKARA'YA GİDİYOR

Nonstop (durak olmaksızın-mola vermeden) İstanbul-Ankara'ya gittiklerini ifade eden İpek, "Farkımızı birçok yönümüzler ortaya koyacağız. Otobüs yolcu taşımasında ezber bozacak, tabuları alt üst edeceğiz. Türk insanı seyahat etmeyi ve keşif etmeyi seven bir insanlardan oluşuyor. Fakat konforlu, keyifli ve güvenli bir şekilde mevcut hizmet anlayışları ile karayolunda maalesef mümkün değil. Vivalines bütün beklentileri karşılayacak ve beklentilerin üzerine çıkacak bir hizmet sunacak herkese...” dedi. Uygulayacakları yöntemin çok ses getireceğine inandığını belirten Vivalines Yönetim Kurulu Başkanı Bülent İpek, Türkiye’de artık insanların gururla ve keyifle seyahat edecekleri bir seyahat firmasının var olduğunu sözlerine ekledi.

HAVAYOLUNDA OLAN HER ŞEYİ MÜŞTERİMİZE VERECEĞİZ

3-001.jpgDünyada ilk kez kara ulaştırmasında check-in yapan ve boarding kart veren ilk firma olacaklarının altını özellike çizen Vivalines Yönetim Kurulu Başkanı Bülent İpek, “Viva demek ‘çok yaşa’ demek. İnşallah da şirketimiz çok yaşar. Ülkemizde birçok sektörde ciddi yatırımlar yapılıyor. Bir taraftan ülkemizde birçok önemli yatırım yapılırken maalesef kara ulaştırması Türkiye’ye yakışır nitelikte değil. Her yıl 230 milyon insanın seyahat ettiği kara ulaştırmasına yeni bir hizmet kalitesi sunmayı amaçlıyoruz. Dünyada ilk kez kara ulaştırmasında check-in yapan ve boarding kart veren ilk firma olacağız. Yolcularını evlerinden özel araçlar ile alıp sadece yolcularına özel olarak tasarlanmış VİP Lounge’da ağırlıyoruz. Yolcu güvenliğini çok önemsiyoruz. Kalkış noktalarına gelen yolcularımızın valizlerini X-Ray cihazlarından geçiriyoruz ve her yolcuya özel olarak hazırlanmış boarding pass ile otobüse binmesini sağlıyoruz. Non-stop gidiyoruz. Yemek veriyoruz. Bütün bunlar bir farklılık. Bütün bu farklılıklara rağmen İstanbul-Ankara arasındaki 65 TL olacak. Şu an otobüs işletmecileriyle bir tek özelliğimiz otobüs çalıştırmamız. Şu anda filomuzda 6 adet otobüsümüz var. Her bir otobüsümüz her gün 3 tek sefer yapacak. Toplamda 18 sefer yapacağımız. Mayıs ayına kalmadan İstanbul-İzmir arasında seferler yapmayı hedefliyoruz. Mayıs sonunda filomuzda 50  otobüse ulaşırız diye düşünüyorum. Yolcularımıza 7 değişik mönü uyguluyoruz.”

6 OTOBÜSLE BAŞLAYACAK, 50'YE ULAŞACAK

Otobüs yolcu  taşımacılığına şu an itibarıyla 6 otobüsle başladıklarını, bu rakamı nisan-mayıs gibi 30'a daha sonra ise 50 rakamına ulaştıracaklarını ifade eden İpek, günde 3 sefer yaparak İstanbul-Ankara'ya gideceklerini sözlerine ekledi.

VIP'NİN TANIMINI DEĞİŞTİRİYORUZ

4-001.jpgVİP'nin tanımını değiştirdiklerini ve bunu yolcuya uyarladıklarını kaydeden Vivalines Yönetim Kurulu Başkanı Bülent İpek, karayolu yolcu taşımacılığında şu ana kadar yolcunun ihmal edildiğini ve gereken önemi görmediğini belirtti. İpek, Vivalines ile bu durumun artıkd eğişeceğini ve müşterinin hak ettiği konforu Vivalines ile yakalayacağını vurguladı.

46 OLAN KOLTUK KAPASİTESİ 31 ADET KOLTUĞA DÜŞÜRÜLMÜŞ

Normal otobüslerde 46 olan koltuk kapasitesi 31 adete düşürülmüş. Ve 31 adet özel tasarım lüks koltuklar yerleştirilmiş. İçinde tuvaleti ve hizmet mutfağı bulunan Vivalines otobüsleri ekspres seferleri ile hiçbir yerde durmayarak İstanbul- Ankara arasını 4 saat 15 dk’ya indirecek. Yolculuk sırasında sıcak yemek ikramının olacağı ve her yolcuya özel tablet bilgisayar ile kesintisiz internet imkanı verecek Vivalines bitmesi hiç istenmeyecek yolcukları ile anılması bekleniyor.

İSTANBUL-İZMİR MAYIS'TA

İstanbul-Ankara'dan sonra, İstanbul-İzmir hattının devreye sokulacağını ifade eden İpek, Eskişehir, Bursa, Trakya Bölgesi; daha ilerleyen dönemlerde Bodrum, Muğla gibi tatil yerlerinin lokasyon olarak devreye sokulacağını ifade eden Vivalines Yönetim Kurulu Başkanı Bülent İpek, "Kaliteden ödün vermeden ilerleyeceğiz. Çok hızlı ilerlemeyeceğiz. Emin ve sağlam adımlarla, sindirerek büyüyeceğiz" dedi.

KOLTUKLARI ÖZEL YAPTIRDIK, KOLTUK ARALARI 28 CM

Koltukları özel ürettirdiklerini ifade eden İpek, koltuk aralarının 28 cm olduğunu ve bunun da dünyada eşi benzeri olmayan bir durum olduğu bilgisini verdi.

İŞE 87 ÇALIŞANLA BAŞLADIK

Vivalines olarak şu anda ilk etapta 87 kişi ile işe başladıklarını ifade eden Vivalines Yönetim Kurulu Başkanı Bülent İpek, çalışanlarına büyük önem verdiklerini; çalışanların her türlü haklarını sonuna kadar verdiklerini-vereceklerini, bu konuya ayrı bir önem verdiklerini vurguladı.

10 BİLETE 1 BİLET BEDAVA

Lojistik Ekipmanlar Dergisi Yazı İşleri Müdürü AHMET DOĞAN'ın "Havayolunda olduğu gibi Vivalines olarak MİL uygulaması yapacak mısınız?" sorusu üzerine Vivalines Yönetim Kurulu Başkanı Bülent İpek, "Elbette... MİL uygulamasının karayolu versiyonunu VİVALİNES farkıyla hayata geçireceğiz. 10 bilet alana 1 bilet bedava olacak" dedi.

ÜLKEMİ ÇOK SEVİYORUM, KRİZ ORTAMINDA YATIRIM YAPTIM

Lojistik Ekipmanlar Dergisi Yazı İşleri Müdürü AHMET DOĞAN'ın "Kriz ortamında herkes kabuğuna çekilmişken siz, yatırım yaptınız. Değerlendirir misiniz" sorusuna yönelik  Vivalines Yönetim Kurulu Başkanı Bülent İpek, "Ülkemi çok seviyorum. Ülkeme inanıyorum. Ben, herkesin durduğu, durağana geçtiği bir dönemde yatırım yaptım. 87 kişiye istihdam yarattım. Bu, benim için sevinçlerin en büyüğüdür. Bir kişiye bile iş kapası olabiliyorsak ne mutlu bize..." ifadesinde bulundu. Son olarak İpek, "Bizim patronumuz kabin amiri bir hanımefendi. Otobüslerimizde çalışan kadın arkadaşlarımız bizim prenseslerimizdir. Biz de prenseslerimizle gurur duyuyoruz" dedi.

AHMET DOĞAN/LOJİSTİK EKİPMANLAR

Etiketler :
HABERE YORUM KAT
UYARI: Küfür, hakaret, rencide edici cümleler veya imalar, inançlara saldırı içeren, imla kuralları ile yazılmamış,
Türkçe karakter kullanılmayan ve büyük harflerle yazılmış yorumlar onaylanmamaktadır.